تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ



پیامک تبلیغاتی چیست؟

پیامک تبلیغاتی، پیامک هایی هستند که به طور پیش فرض از تمامی خطوط پیامکی ارسال می شود. این گونه ارسال ها توسط صاحب تلفن همراه قابلیت غیرفعال شدن را دارند تا  پیامک های ارسالی از این خطوط به سیم کارت هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند ارسال نگردد زیرا این اشخاص قانونا اعلام کرده اند که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند.

پیامک خدماتی چیست؟

پیامک خدماتی، پیامک هایی هستند که از همان خطوط تبلیغاتی ارسال می شوند با این تفاوت که شما باید از آن خطوط به عنوان خط اطلاع رسانی استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد.

اکثر شرکتها و سازمانها که محتوای پیام های آنها کلی ، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده می باشد از خطوط خدماتی استفاده می کنند.

باتوجه به این نکته که بسیاری از افراد شماره خود را وارد بلک لیست مخابرات کرده اند، بمنظور رد شدن پیامهایی که جنبه اطلاع‌رسانی و خدماتی داشته و نه تبلیغات و بازاریابی، با تکمیل کردن فرم خدماتی برای شماره خط اختصاصی خود برای این امر اقدام نمایید.

بعد از تکمیل و ارسال فرم خدماتی به کارشناسان شرکت سیمرغ، سایر مراحل توسط این شرکت انجام می گیرد  که معمولا حدود یک ماه به طول می انجامد. کلیه مراحل رایگان می باشد و به محض فعال شدن بر روی سامانه شما قرار داده خواهد شد.

"برای دریافت فرم خدماتی به قسمت راهنمای سایت مراجعه فرمایید"

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

بهترین سامانه پیام کوتاه

سامانه پیامکی استان گستان

مزایای تبلیغات از طریق پیامک در یک نگاه

چرا به پیامک تبلیغاتی نیاز داریم

دلایل ارسال نشدن اس ام اس های تبلیغاتی

ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات (ویژه مشتریان سیمرغ)

پیام های تبلیغاتی و چگونگی دریافت یا لغو آن





:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی,پیامک خدماتی,خط اطلاع رسانی,خطوط تبلیغاتی,محتوای پیام,بلک لیست مخابرات,شماره خط اختصاصی,تفاوت پیامک تبلیغاتی و خدماتی,فرم خدماتی,رد کردن پیام تبلیغاتی,بازاریابی پیامکی,سامانه پیام کوتاه,ارسال پیام به لیست سیاه,اس ام اس تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: